Garantie en reparatie

Is uw aangekochte horloge kapot gegaan? Wellicht valt dit onder de garantie. Ook kleine reparaties voeren wij zelf uit. Download het reparatieformulier (PDF) en print deze uit. Het horloge kunt u samen met het volledig ingevulde reparatieformulier en het originele garantiebewijs in een (stevig) pakketje terugsturen naar:

Horlogeloods.nl
T.a.v. Afdeling reparaties
Landstraat 25
9934 BG  Delfzijl

LET OP: Lees de voorwaarden hieronder voor het claimen van garantie

Voorwaarden garantie Horlogeloods.nl

Horlogeloods.nl geeft standaard 24 maanden garantie op het uurwerk, de wijzers en de wijzerplaat, tenzij anders aangegeven in uw garantiebewijs. Mocht u nergens een garantieperiode kunnen ontdekken in uw garantiebewijs dan is de garantie standaard 24 maanden. De garantie gaat in op de aankoopdatum van het horloge en staat aangegeven in het garantiebewijs die bij het horloge wordt geleverd.

Mocht het uurwerk, de wijzers of de wijzerplaat van uw horloge, buiten uw schuld om, kapot gaan binnen de aangegeven garantieperiode dan zal het horloge gratis worden gerepareerd. Mocht het horloge niet meer gemaakt kunnen worden dan krijgt u een nieuw horloge.

Buiten de garantie valt:

  • Batterij
    Uitzondering: Mocht de batterij binnen 4 maanden na de aankoopdatum leeg zijn, dan vervangen wij deze kosteloos.
  • Glasschade
  • Horlogebandje
    Uitzondering: Mocht u een horlogeband hebben met steentjes dan wordt op het loslaten van de steentjes 3 weken garantie gegeven.
  • Kroon/schroef
  • Horlogekast

Algemene regels en adviezen:

  • Ga voorzichtig om met uw horloge.
  • Voorkom heftige schokken, chemische producten en magnetische invloeden.
  • Let erop dat de kroon/schroef altijd afgesloten is. Mocht deze open staan, dan is de aangegeven waterdichtheid niet meer te garanderen.

De garantie vervalt:

  • Als u zelf het horloge open maakt
  • Bij onjuist gebruik van het horloge
  • Bij ongelukken
  • Bij waterschade, behalve als het horloge waterdicht is.

U kunt alleen aanspraak maken op de garantie met het aankoopbewijs/factuur (bewaar deze daarom goed) en het verstrekte garantiebewijs voorzien van de originele dealerstempel van Horlogeloods.nl en de datum van de aankoop. Tevens is een duidelijke omschrijving van de klacht van belang voor een juiste reparatie.

Mocht bij nadere inspectie blijken dat een kapot horloge niet binnen de garantie valt dan wordt ten alle tijde de klant hiervan op de hoogte gesteld. De klant beslist dan zelf of het horloge gemaakt moet worden en neemt dan de verantwoordelijkheid van de gemaakte kosten op zich. Kapotte horloges die buiten de garantieperiode vallen of niet binnen de garantie vallen kunnen ook door Horlogeloods.nl gerepareerd worden. De kosten van deze reparatie en de verzending zijn dan voor uw eigen rekening.

U kunt altijd contact opnemen om te kijken of uw kapotte horloge te maken is. De gemaakte kosten zullen na reparatie van het horloge door de klant aan Horlogeloods.nl worden betaald d.m.v. een bijgeleverde factuur. Mocht u niet zeker weten of uw kapotte horloge binnen de garantie valt, dan kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met de klantenservice op 085 - 130 1872 of via klantenservice@horlogeloods.nl.

Gratis verzenden boven €50 in NL. en BE.

Button Top

Ontvang 5% korting